måndag 5 januari 2009

Kylan blir min vän



En kall och solig dag...

14 kommentarer:

  1. Bild två röstar jag på! Svag för det limiga som kryper fram!

    SvaraRadera
  2. LIMEiga ska det vara!!

    SvaraRadera
  3. Vackra bilder. Tvåan gillar jag, det lyser så fint om den. Eva

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder där din sista bild blir favorit här hos mig.
    Ha en skön eftermiddag!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Härliga fotografier på frost.
    Ha en bra dag // Anna-Carin

    SvaraRadera
  6. Sista bilden blir min favorit.

    SvaraRadera
  7. Hej.
    Nummer två säger jag bara.
    Kram Synne.

    SvaraRadera
  8. Jättefina bilder på FROST.
    Jag tycker alla är jättebra så jag kan inte välja en favorit..
    Hoppas helgen varit bra...

    SvaraRadera
  9. Snygga frostbilder alla tre. Extra snyggt med de små kristallformerna på den nedersta.

    SvaraRadera
  10. Wow, verkligen jättevackra bilder!! Så fina färger i den första och andra!

    SvaraRadera
  11. Morrn.
    Den andra bilden har jättefina iskristaller.
    Vackert.
    Ha de bra
    Hasse

    SvaraRadera
  12. Jättefina bilder alla tre. Jag kunde inte välja någon favorit men gillar de två första bäst.

    SvaraRadera